Type and press Enter.

Strategie dla firm

Nie wiesz, jak powinna wyglądać Twoja strona?

Nie wiesz, czy w ogóle jej potrzebujesz?

Pisałam teksty na dziesiątki stron internetowych dla firm z branż takich, jak: nieruchomości… stolarstwo… spedycja… czyszczenie domu… architektura… CBD… suplementy… ogrodnictwo… i wiele, wiele innych. To były zarówno strony typu „one page”, jak i takie, w którym było po kilkadziesiąt podstron. Setki razy zastanawiałam się, co i jak napisać, dzięki czemu Ty nie musisz – chętnie Ci pomogę.

Zastanawiasz się, o czym pisać w mediach społecznościowych?

Prowadziłam profile na Facebooku, Instagramie i LinkedIn łącznie dla kilkudziesięciu firm. Obserwowałam, jak zmieniały się trendy i uczyłam się, co sprawdza się w zależności od branży. Uczestniczyłam w burzy mózgów przy planowaniu postów, prowadziłam kalendarz contentu, proponowałam tematy… Teraz bardzo chętnie podzielę się tą wiedzą, jeśli chcesz rozplanować swoją obecność w mediach społecznościowych.

Podobno „powinno się” mieć newsletter, ale jak się za to zabrać?

Treści do newsletterów pisałam dla małych i dużych firm. Zdarzało mi się też tworzyć sekwencje mailowe (czyli np. 7 kolejnych maili, które dostaje osoba, która zapisze się na newsletter lub kupi produkt). Jeśli chcesz zautomatyzować u siebie maile lub wysyłać regularnie newsletter, to chętnie pomogę Ci to zaplanować… i napisać.

Opisy kategorii do sklepu? Kalendarz contentu? Materiały dla klientów? Teksty pisane przez AI? E-booki? Chętnie pomogę Ci w zaplanowaniu tego wszystkiego niezależnie od skali Twojego biznesu.

Pomagałam zarówno pojedynczym przedsiębiorcom, jak i największym polskim firmom w:

 

    • –zdecydowaniu, ile i jakich treści potrzeba;

    • –w zaplanowaniu, czy ma to zrobić człowiek, czy AI, czy trzeba kogoś zatrudnić, a może przyuczyć;
    • –dobraniu narzędzi;

    • –stworzeniu krótko- i długoterminowego kalendarza contentu;

    • –zautomatyzowaniu procesów (wysyłki maili, tworzenia treści, zarządzania tym wszystkim:)

    • –skonkretyzowaniu, ile co będzie kosztowało i jak to zmieścić w budżecie;

    • –tworzeniu claimów, haseł i nazw;

    • –pisaniu treści: artykułów, newsletterów, raportów, e-booków i postów…

Jak pracuję?

 

    • Zawsze na pierwszym miejscu są Twoje potrzeby – to w końcu Twoja firma

    • Możesz zadawać mi głupie pytania – jestem po to, żeby na nie odpowiedzieć

    • Możemy rozmawiać przez telefon, na Skypie, konsultować się mailowo lub zobaczyć osobiście (w Warszawie lub na południowym Podlasiu)

    • Jeśli kompletnie nie wiesz, czego potrzebujesz, o co w tym wszystkim chodzi i jak się za to zabrać, to mogę Ci pomóc to wyartykułować

    • Jeśli doskonale wiesz, czego potrzebujesz, to pomogę Ci to osiągnąć

 

    • Prowadzę też szkolenia (zdalnie lub w Twojej firmie)

Czego nie robię?

 

    • nie wstawiam postów i nie obsługuję Twoich mediów społecznościowych – ale mogę pomóc znaleźć kogoś, kto się tym zajmuje

    • Nie twierdzę, że “musisz” mieć blog, profil na Instagramie, newsletter – nic nie musisz:) Jeśli nie chcesz robić tego czy tamtego, to znajdziemy inny sposób.

    • nie tworzę stron ani nie wstawiam postów na blog czy treści – ale mogę pomóc znaleźć kogoś, kto się tym zajmuje

    • nie wysyłam newsletterów – ale mogę pomóc ustawić narzędzia do wysyłki i zautomatyzować proces

    • Nie podejmuję się współpracy, jeśli pomysł jest bardzo mglisty i nie widzę szans na jego realizację

    • nie pracuję w branżach takich jak: gambling, pornografia, preparaty na porost &^#%^( czy chwilówki

    • nie opowiadam o sprawach moich poprzednich klientów ( i Ty też możesz liczyć na moją dyskrecję)

Jeśli nie jesteś pewien, czy to dla Ciebie, to zapoznaj się z opiniami klientów o mojej pracy tu lub zobacz przykłady moich prac z konkretnej branży.

Jak zacząć? Po prostu do mnie napisz na s.grodekk____gmail.com

Do usłyszenia!

Sonia

🤞 Zapisz się na newsletter!

Obiecuję, że nie będę pisać często ani nudno. W każdej chwili możesz się wypisać. Więcej: polityka prywatności