Moja daleka znajoma wyjechała kiedyś na Majorkę sprzątać. Z czasem założyła własną firmę, a później zatrudniła inne sprzątaczki. Zaczęła sprzątać nieruchomości na sprzedaż, interesować się nimi, wkrótce kupiła pierwszą… dziś ma biuro sprzedaży nieruchomości dla Polaków.
Trafiłam ostatnio na Instagram tego biura, gdzie posty wyglądały tak:
przedstawiamy segment o powierzchni mieszkalnej 142 m2…
na sprzedaż budynek mieszkalny…
zapraszamy do zapoznania się z ofertą…
…
Pomyślałam o wszystkich tych osobach, które w deszczowy dzień siedzą w biurze i podskoczyłyby w fotelu jak zaelektryzowane, gdyby przeczytały przypadkiem na Instagramie historię osób takich jak one, które trafiły ze swojego szarego osiedla na skąpaną w słońcu Ibizę i mogły rzucić to wszystko i wreszcie się zrelaksować.
Historię wszystkich trudności, jakie udało się rozwiązać dzięki doradcy…
Historię zmiany życia o 180 stopni…
Wreszcie historię założycielki biura, która inspiruje jak dobry film w stylu “od zera do milionera”.
Moim zdaniem m.in. o takich rzeczach warto pisać na profilu biura nieruchomości, przeplatając je np.:
—analizami rynkowymi, wnioskami z raportów, informacjami branżowymi
—postami edukacyjnymi: jak coś zrobić, jak sobie coś ułatwić
—i oczywiście ofertami mieszkań i domów.
Dlaczego więc tak mało osób pisze w ten sposób w mediach społecznościowych biura nieruchomości?
Dlatego, że to trudne. Czasami wymaga porozmawiania, przejrzenia materiałów i zdjęć, czasem – współpracy kilku osób (jedna tworzy tekst, druga robi video i wstawia w niego tekst w formie podpisów, trzecia ustawia to jako reklamę)…Czasami pomysły na tego typu treści przychodzą dopiero po rozmowie, innym razem historia jest gotowa i trzeba ją tylko spisać…
Nie jest to rodzaj treści, którą stworzy ChatGPT.
Nie da się wyprodukować dziesięciu takich postów w dzień.
Ale moim zdaniem warto, bo właśnie takie treści sprawiają, że sięga się po telefon, by natychmiast zadzwonić do biura nieruchomości z Instagrama…
—–
Wszystko to oczywiście są tylko ogólne propozycje. Nie znam Twojego konkretnego przypadku, więc nie mogę w ciemno niczego sugerować. Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tym, co pisać na konkretnym profilu instagramowym o nieruchomościach, to zapraszam do kontaktu:)
Mój mail to: s.grodekk____gmail.com