Zastanawiasz się, co napisać na stronie głównej? Rozważmy to na przykładzie case-study:
Jakiś czas temu zostałam poproszona o pisanie na blog nowego środka do sprzątania.
Coś tam napisałam, a środek oceniłam na podstawie informacji, które już wcześniej były na stronie. Jaką wyrobiłam sobie o nim opinię?
- Że to chyba piramida finansowa
- że jest drogi, a nie wiadomo czy działa.
- Że w ogóle nie bardzo wiadomo, o co chodzi.
Później zostałam poproszona również o napisanie nowych tekstów na stronę główną tego samego środka. Przygotowując się, sprawdziłam sobie wszystko, co dało się o nim znaleźć w sieci.
Co znalazłam? 5435 wiarygodnych opinii na Amazon… 100 proc. pozytywnych opinii na Allegro… Nagroda królowej brytyjskiej za innowację… Okazało się, że środek m.in.:
- usuwa 99,99 proc. bakterii,
- posiada certyfikaty,
- został opracowany przez brytyjskich naukowców, a samo znalezienie właściwej formuły trwało 18 miesięcy.
Jak widać, całkowicie zmieniło to postać rzeczy, do tego stopnia, że…
…
kupiłam sobie od razu ten środek!
Do czego zmierzam?
Jest bardzo ważne, co napiszesz na swojej stronie głównej. Ta sama rzecz może wyglądać na dziwną piramidę finansową lub całkowicie zaufany, naukowy produkt, który poleca 100 proc. kupujących. To chyba robi różnicę? Jeśli więc zastanawiasz się, co napisać na stronie głównej…to odezwij się:)